Відбулось фінальне обговорення туристичного брендування територіальної громади

У Ясінях, в креативному просторі Креденц, відбулось фінальне обговорення туристичного брендування територіальної громади.

У четвер, 12 серпня, учасники робочої групи обговорили кінцевий варіант графічного символу та обрали варіант туристичного слогану.
Як розповів голова громади Андрій Делятинчук, візуальне відображення туристичного бренду має підсилити стратегію розвитку, над якою працює громада, та об’єднати всі ініціативи в одне ціле.
– Туристичний брендинг громади дозволить нам краще ідентифікувати самих себе та презентувати наш край нашим гостям. Таким чином ми хочемо об’єднати всі наші переваги, особливості та перлини. А головне – це дозволить об’єднати зусилля влади, ініціативи мешканців та бізнесу на благо розвитку громади, – зазначив він.
Над візуалізацією проекту працював арт-директор маркетингової агенції «PR Motion», ясінчанин Віталій Дячук. За його словами, брендинг це тільки одна зі складових маркетингової частини стратегії громади, тож попереду ще багато роботи з його втілення в життя.
– Розробляючи лого, ми взяли за основу принцип конструктора. Для початку, через роботу з ініціативною групою та за допомогою опитування жителів і гостей громади, ми вибрали головні елементи, з якими наш край асоціюється. Це і туристичний магніт гора Говерла, і асоціація з серцем Карпат, і елементи, які співвідносять з гуцульським ліжником, – розповів він. – При цьому, всі елементи логотипу в подальшому можна використовувати в різних поєднаннях між собою, створюючи яскраві образи для брендованої продукції.
Також їх планують використовувати для навігації, на туристичних локаціях та в діджитал-промоції громади.
Туристичне лого підсилить слоган громади: «Там, де файно». Його обрали з-поміж кількох варіантів і вирішили теж зробити гнучким. Так, у різних ситуаціях продовження слогана будуть трансформувати.
– У громаді має бути комфортно, смачно, цікаво та пізнавально як гостям, так і місцевим жителям. І жодне інше слово не передасть ось цю емоцію так, як наше слово «файно».
Крім того, навколо бренду громади планують побудувати цілу екосистему. Його відправною точкою стане туристичний сайт, робочу версію якого теж представив під час обговорення Віталій Дячук.
Офіційно брендбук громади планують представити до святкування 30-річчя незалежності України.
Над створенням бренду Ясінянської громади працювала робоча група селищної ради спільно з підприємцями та активними місцевими жителями.